Doporučujeme

Gastroprůmysl v potížích

Česká gastronomie do letošního jara žila v tučných časech a to, co ji potkalo ze dne na den, lze považovat za pořádnou „ťafku". Všechny podniky musely zavřít a některé už napořád. Zejména v Praze se na dlažbě ocitlo mnoho kuchařů, číšníků a servírek a majitelé restaurací mají vrásky navíc. Co je ale neoddiskutovatelné, že tato rána přinesla i mnohé nové změny a pohledy na podnikání.

Společnost Procter & Gamble pomohla v době koronakrize lidem v nouzi

Společnost Procter & Gamble se v uplynulých týdnech a měsících zapojila do boje proti koronaviru a pomohla nejohroženějším skupinám obyvatel po celém světě. V České republice P&G celkem věnoval více než 125 000 produktů značek Ariel, Lenor, Jar, Always, Naturella, Mr. Proper, Pampers a Head & Shoulders. To představuje přes 35 000 kg, téměř 80 palet a hodnotu 3 275 500 Kč.