Měsíčník Receptář vydává vydavatelství a nakladatelství Tarsago Česká republika, s. r. o. Podle Mediaprojektu za období 3. – 4. Q. 2015 je to nejprodávanější titul o zahradě a hobby na našem trhu s průměrným prodejem 75 418 výtisků.

Ceny pro vítěze kategorií předal za TARSAGO Česká republika Jack Saffell, CEO. Soutěžilo se v těchto kategoriích: Barva, nátěr; Kloubní výživa; Krmivo pro psy a kočky; Lepidla, tmely; Motorová pila; Ochrana rostlin proti škůdcům; Ponorná čerpadla; Ruční elektrické nářadí; Sanita; Stavební materiály; Střešní krytina; Veterinární přípravek proti blechám a klíšťatům; Výrobce skleníků; Vytápěcí technika; Zahradní hnojivo; Zahradní krb, gril; Zahradní nářadí; Zahradní substrát; Zahradní technika; Zahradnictví.

Sběr dat se konal v září 2015 dotazníkovou metodou a dotazník s otevřenými otázkami se předplatitelům vložil do časopisu Receptář č. 9/2015.

Zástupci vítězných značek získávají nejen cenu, ale i možnost užívat po dobu celého roku 2016 logo „Čtenáři Receptáře doporučují“ ve všech svých marketingových komunikacích pro zvolenou kategorii výrobků.

Čtenáři Receptáře doporučili v níže uvedených kategoriích tyto značky:

Krmivo pro psy a kočkyPropesko
Ochrana rostlin proti škůdcůmBayer Garden
Vytápěcí technikaDakon
Střešní krytinaBramac
SanitaJika
Barva, nátěrBarvy a Laky Hostivař
Lepidla, tmelyHerkules
Motorová pilaStihl
Zahradní hnojivoAgro CS
Zahradní krb, grilWeber
Zahradní nářadíFiskars
Zahradní substrátAgro CS
Zahradní technikaMountfield
ZahradnictvíStarkl
Výrobce skleníkůLanit Plast
Ruční elektrické nářadíNarex
Stavební materiályHeluz
Kloubní výživaWalmark
Ponorná čerpadlaSigma pumpy Hranice
Veterinární přípravek proti blechám a klíšťatůmFrontline

V rámci slavnostního večera připravil Receptář všem oceněným překvapení v podobě hudebního vystoupení skupiny Tam-Tam Batucada, která zahrála skladbu na vítězné produkty. Hudebníci při svém vystoupení použili např. střešní tašku Bramac, chrastili s balením kloubní výživy Walmark či balením zahradního hnojiva od AGRO cs.

HTML kód