Díky stabilnímu růstu počtu abonentů dosáhly průměrné prodeje Receptáře za rok 2014 počtu 73.000 výtisků, což představuje nárůst oproti předešlému roku. Prodeje tiskovin šly přitom v těchto letech spíš dolů a jakýkoli nárůst byl vzácností. Loni Receptář oslavil čtvrtstoletí na našem trhu a stále hraje prim v oblasti časopisů hobby a zahrada.

„Za úspěchem stojí zejména kvalitní obsah jak tištěné, tak elektronické verze,“ uvedla manažerka Receptáře Lenka Mieresová. Receptář již třetím rokem nabízí svým čtenářům v každém vydání po celý rok rovných 100 stran čtení a jeho webové stránky se mohou pyšnit měsíční unikátní návštěvností více jak půl milionu uživatelů.

„Z marketingové kuchyně můžeme prozradit, že 50 procent předplatitelů přichází právě z internetu. Jde však o kombinaci mnoha kanálů a cílených kampaní, které jsou zaměřené velmi specificky na potenciální čtenáře se zájmem o hobby témata,“ dodala manažerka Receptáře Lenka Mieresová.

Časopis Receptář vykročí do nového období s novou grafickou úpravou vnitřních stránek. Redesignu se však dočkal nejen časopis, ale i Speciály a Edice Receptáře. Speciál Receptáře vychází pravidelně 4x do roka se zaměřením na dané roční období, tedy s jarními, letními, podzimními a vánočními tématy. Časopis nabízí také kombinované předplatné, které zahrnuje všechny čtyři Speciály, a tuto variantu si již oblíbila téměř polovina všech předplatitelů.

Již několikátý rok vychází dvakrát ročně i Edice časopisu Receptář, monotematický „bookazine“ v pevné vazbě. Z posledních témat můžeme jmenovat letošní novinku „Pěstujeme bylinky“ či z minulých let oblíbené „Cukety a dýně“ a „Atlas hub s recepty“.

Úspěchy, kterých časopis Receptář v poslední době dosáhl, nás naplňují nadějí, že i v budoucnu jeho čtenářská obec ještě poroste.