V této anketě přitom čtenáři nehlasují o konkrétním produktu či výrobku, ale volí značku, které na českém trhu nejvíce důvěřují. Z tohoto důvodu poskytuje anketa velmi přesný obrázek o postavení značek z oboru Zahrada a hobby na našem trhu. Čtenáři hlasovali v celkem 20 kategoriích. Ve třech z nich přitom vítězná značka překročila hranici 50 procent hlasů – byli to Bramac (střešní krytina), AGRO CS (zahradní hnojiva, zahradní substrát) a Fiskars (zahradní nářadí).

Na slavnostním galavečeru v Letenském zámečku v Praze předal vítězným značkám za účasti CEO Tarsago Media Group Jacka Saffella ocenění obchodní ředitel Tarsago Česká republika Petr Touš. Čtenáři časopisu Receptář a serveru iReceptář.cz hlasovali v kategoriích Barva, nátěr; Hobby market; Lepidla, tmely; Motorová pila; Ochrana rostlin proti škůdcům; Ponorná čerpadla; Potravinové doplňky – imunita; Potravinové řetězce; Ruční elektrické nářadí; Sanita; Střešní krytina; Veterinární přípravek proti blechám a klíšťatům; Výrobce skleníků; Vytápěcí technika; Zahradní hnojivo; Zahradní krb, gril; Zahradní nářadí; Zahradní substrát; Zahradní technika a Zahradnictví. Přitom se jednalo o otevřené otázky, takže čtenáři skutečně uváděli ty značky, jejichž produkty mají ověřené a důvěrně je znají. Kompletní výsledky výzkumu budou zveřejněny ve speciální příloze dubnového čísla časopisu Receptář.

„Časopis Receptář je postaven na velmi úzké vazbě se čtenáři, což je dáno jeho historií. Pro to jsou jejich názory pro redakci velmi důležité. Anketa Čtenáři Receptáře doporučují je toho příkladem,“ říká Jan Lodl, content manager společnosti Tarsago pro ČR a SR a šéfredaktor časopisu Receptář, a dodává: „Velmi nás těší, že zájem čtenářů v anketě je každoročně velmi velký a počet hlasů se počítá v tisících. Oproti zvyklostem jsou přitom v kategoriích otevřené otázky, což dává čtenářům větší prostor pro to, aby napsali ty značky, se kterými mají pozitivní zkušenost. To podle našeho názoru ještě zdůrazňuje důvěryhodnost celé ankety.

Zástupci vítězných značek získávají nejen cenu, ale i možnost užívat po dobu celého roku 2017 logo „Čtenáři Receptáře doporučují“ ve všech svých marketingových komunikacích pro zvolenou kategorii výrobků.

Vítězné značky v jednotlivých kategoriích ankety Čtenáři Receptáře doporučují 2017

Barva, nátěrBalakryl
Hobby marketOBI
Lepidla, tmelyDruchema
Motorová pilaHusqvarna
Ochrana rostlin proti škůdcůmBayer Garden
Ponorná čerpadlaSigma Pumpy Hranice
Potravinové doplňky – imunitaTerezia company
Potravinové řetězceLidl
Ruční elektrické nářadíNarex
SanitaJika
Střešní krytinaBramac
Veterinární přípravek proti blechám a klíšťatůmFrontline Combo
Výrobce skleníkůLanit Plast
Vytápěcí technikaDakon
Zahradní hnojivoAgro CS
Zahradní krb, grilWeber
Zahradní nářadíFiskars
Zahradní substrátAgro CS
Zahradní technikaMountfield
ZahradnictvíStarkl zahradník

O časopisu Receptář

Časopis Receptář je na trhu již 28 let a od října 2013 je jeho vydavatelem společnost Tarsago Česká republika, součást skupiny Tarsago Media Group, která tak doplnila své portfolio v Polsku, Maďarsku a v Rumunsku. Časopis Receptář prošel v lednu 2017 výraznou grafickou proměnou a s auditovaným prodaným nákladem téměř 80 tisíc výtisků si stále si udržuje pozici leadera v segmentu časopisů pro dům, bydlení, zahradu a hobby. Téměř 57 000 čtenářů má přitom časopis předplaceno, což dělá z Receptáře jeden z nejúspěšnějších titulů na trhu z pohledu předplatitelské báze vůbec. Svým zaměřením oslovuje širší čtenářkou obec a směle konkuruje i lifestylovým časopisům.

Společnost Tarsago vydává kromě časopisu Receptář, jeho speciálů a edic, také knihy a provozuje několik e-shopů. Mimo vydavatelskou činnost se Tarsago věnuje zejména zásilkovému obchodu s mnoha afinitními produkty a při komunikaci se svými zákazníky společnost kombinuje více komunikačních kanálů, jako je direct mail včetně elektronické verze, e-mailing, telemarketing a mobilní marketing. Své zkušenosti v této oblasti také nabízí v rámci svých marketingových služeb v pěti zemích střední a východní Evropy.