Využil jsem internet, přes který jsem koupil motor (Honda), navštívil jsem vrakoviště, kde jsem sehnal převodovku, poloosy, kola a řízení (Opel Ascona).

Vše bylo zničené, vše jsem musel repasovat a shánět další součástky, což bylo z celé stavby to nejhorší.

Ustavil jsem si potřebné rozměry pro motor, řízení a převodovku.

Použil jsem úhlovou převodovku, aby přenášela otáčky z horizontální do vertikální polohy, a alternátor pro nabíjení baterie s ohledem na rozměrově dostupné klínové řemeny, kterými se přenáší hnací síla z motoru na úhlovou převodovku a z převodovky na alternátor.

  • Na řemenu mezi motorem a úhlovou převodovkou je napínací spojkové zařízení.
  • Večer jsem si postupně potřebné komponenty nakreslil, ráno jsem je šel vyrábět a tak to postupně pokračovalo, až k finálnímu oplášťování.

    Hnací síla z úhlové převodovky na převodovku s pěti rychlostními stupni a zpátečkou je přenášena řetězem.
  • Všechny díly jsou povrchově upravené práškovou vypalovací barvou nebo galvanizovány.
  • Veškeré šroubové spoje jsou provedeny pevnostními šrouby.
  • Přední náprava je výklopná bez brzd. Kotoučové brzdy jsou jen na zadní pevné nápravě, poloosy jsou zkrácené.

Traktůrek má přídavnou baterii a přídavnou nádrž paliva, takže bez problémů vydrží tři hodiny plného provozu.

Rovněž má veškeré zařízení a výbavu pro bezpečný provoz.

Foto autor