Z titulu této funkce bude zároveň zastávat pozici šéfredaktora časopisů Receptář, Reader´s Digest a webového portálu iReceptar.cz. Jeho úkolem je také aktivně se podílet na rozvoji nových projektů mediální společnosti Tarsago Česká republika.

„Časopis Receptář je jednoznačnou jedničkou mezi hobby tituly na českém trhu. S téměř 55 tisíci předplatiteli a celkovým průměrným prodejem dosahující 75 000 patří k vůbec nejúspěšnějším časopisům u nás,“ říká Jan Lodl, nový šéfredaktor časopisu Receptář a dodává: „Pro časopis Receptář vidím velký prostor k dalšímu růstu a rozvoji, tak aby se stal atraktivnější i zajímavější a podařilo se jej představit novým skupinám čtenářů. Zároveň chceme pracovat na dalších nových tištěných i on-line projektech, abychom nadále posilovali pozici mediálního domu Tarsago Česká republika na místním mediálním trhu.“

Jan Lodl vystudoval politologii na fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a marketingovou komunikaci na fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V oblasti médií působí již více než 18 let. V minulosti vedl jako šéfredaktor časopisy Mobil a Svět počítačů. Působil také na pozici mediálního ředitele ve vydavatelství Burda Praha, kde zodpovídal za IT a automobilové tituly a spolupodílel se na ustavení oddělení Burda Digital. Do čela časopisů Receptář a Reader´s Digest přichází po několika letech působení v PR a projektovém managementu, kdy se mimo jiné podílel na startu jednoho z nejúspěšnějších českých virtuálních operátorů Mobil.cz.

Jan Lodl ve volném čase rád cestuje, rád hraje tenis, golf i badminton, zajímá se o moderní technologie, dobré jídlo a fascinuje ho svět whisky i vína.

Tarsago Česká republika

Společnost Tarsago Česká republika vznikla v říjnu 2013, když převzala licenci na aktivity Reader´s Digest a Receptář. Tarsago Media Group tak doplnila své portfolio v Polsku, Maďarsku a v Rumunsku, které získala od americké The Reader’s Digest Association. Tarsago kromě časopisů Receptář a Reader´s Digest vydává také knihy a provozuje několik e-shopů. Mimo vydavatelskou činnost se Tarsago věnuje zejména zásilkovému obchodu s mnoha afitními produkty a při komunikaci se svými zákazníky společnost kombinuje více komunikačních kanálů jako je direct mail včetně elektronické verze, telemarketing a mobilní marketing. Své zkušenosti v této oblasti také nabízí v rámci svých marketingových služeb.

O časopisu Receptář

Časopis Receptář vznikl 1989 ve společnosti RENA a v roce 2000 jej zakoupil tehdejší Reader´s Digest. Tarsago vydává časopis, jeho speciály a edice již třetím rokem a v součastnosti je stále leadrem na trhu nejen v oblast hobby a bydlení. Svým zaměřením oslovuje širší čtenářkou obec a směle konkuruje i lifestylovým časopisům. Právě v této oblasti by mělo dojít k rozšíření cílové skupiny a rozvoji nových projektů.


Kontakt pro média:
Ing. Lenka Mieresová, Brand manager Receptář
TARSAGO Česká republika s.r.o.
M: 603 453 444, lenka.mieresova@tarsago.com